استاندار ایلام:

۶۴ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان محقق شده است.

استاندار ایلام در دیدار معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی: ۶۴ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان محقق شده است/ تکمیل پمپاژ های نیمه تمام، تغییر نوع کشت و هوشمندسازی چاه ها مهم ترین اولویت استان در حوزه جهاد کشاورزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه ۵ آبان پس از دیدار با مدیرعامل شرکت بیمه معلم، با معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی دیدار کرد و خواستار تسریع در عملیات پروژه های حوزه آب و خاک استان شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مصوبات و ۵۴ درصد اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان محقق شده است، گفت: در این راستا طرح آبیاری هوشمند در استان بصورت پایلوت اجرا می شود که در این طرح مدیریت آب مد نظر قرار گرفته و از مصرف بی رویه آب جلوگیری می شود.
استاندار ایلام خواستار تسریع در تکمیل پروژه های حوزه آب و خاک استان به ویژه تکمیل پمپاژ های کشاورزی در استان شد و گفت: پروژه های حوزه کشاورزی و پمپاژهایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند باید در اولویت تکمیل قرار گیرند.
دکتر فریبرز عباسی معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاشهای استاندار ایلام در حوزه آب و خاک و جهاد کشاورزی، گفت: تمامی تلاش خود را برای اختصاص اعتبارات برای تکمیل طرح های حوزه کشاورزی به ویژه پمپاژ ها در این استان بکار خواهیم گرفت.