استاندار یزد گفت:

کودکان، نوجوان و جوانان از مهمترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند

استاندار یزد گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان از مهمترین سرمایه های انقلاب اسلامی بوده و نقش مهمی در دستیابی انقلاب به هدف نهایی خود یعنی شکل گیری تمدن نوین اسلامی دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در حاشیه راهپیمایی سیزدهم آبان ماه و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روز سیزدهم آبان را روز استکبارستیزی و به نام دانش آموزان و دانشجویان دانست و گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان از سرمایه های انقلاب اسلامی بوده و نقش مهمی در دستیابی انقلاب به هدف نهایی خود یعنی شکل گیری تمدن نوین اسلامی دارند.
وی با اشاره به نگاه ویژه به کودکان، نوجوانان و جوانان در کشور، خاطرنشان کرد: در پرتو همت و پشتکار این سرمایه های ارزشمند انقلاب، پرچم پرافتخار اسلام همچون گذشته بر قله های عزت و افتخار به اهتزاز در خواهد آمد.
استاندار یزد پیام حضور پر شور آحاد جامعه در راهپیمایی سیزدهم آباد را ایستادگی پای انقلاب تا آخرین قطره خون خود عنوان و اضافه کرد: مردم بصیر و آگاه استان با حضور امروز خود، جدایی اغتشاشگران از ملت، انزجار علیه دشمنان و ایستادگی در برابر توطئه های آن ها نشان دادند.
دکتر فاطمی در پایان اضافه کرد: ان شالله انقلاب اسلامی ایران، بالنده تر از همیشه مسیر عزت و افتخار آفرینی خود را طی خواهد کرد.