پیگیری مطالبات بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان ایلامی در دیدار مردمی استاندار ایلام

استاندار ایلام در دیدار مردمی: ملاقات‌های مردمی باید در برنامه هفتگی مدیران باشد/صداقت مهم ترین اصل در دیدارهای مردمی است/مردمی بودن مهم ترین رویکرد دولت سیزدهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز سه‌شنبه ۱۷ آبان دیدار عمومی دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با جمعی از شهروندان ایلامی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد.
استاندار ایلام در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم استان دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های آنان صادر کرد.
در این برنامه مردمی که در یک فضای صمیمانه برگزار شد، علاوه بر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، معاونین وی و جمعی از مدیران کل نیز حضور داشتند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم استان بودند.
دکتر بهرام نیا در حاشیه این دیدار ضمن تاکید بر حضور مسئولان در میان مردم گفت: در مجموع حدود  ۸۰ درصد مشکلات و درخواست های دیدار مردمی امروز برطرف شد.
وی بیشتر مشکلات مردم در این دیدار را درخواست  تسهیلات، اشتغال، کمک هزینه و مساعدت مالی برای درمان و هزینه دارو عنوان کرد و گفت:  ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم از مصادیق بارز تحقق شعار دولت سیزدهم است.
استاندار ایلام ادامه داد: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.
وی افزود: نهایت تلاش و کوشش ما این است براساس اصل صداقت محوری و دقت هر چه تمام تر مشکلات عنوان شده مردم در چنین دیدارهایی حل و فصل شود.
دکتر بهرام نیا در ادامه از برگزاری نشست و دیدارهای مردمی استاندار، معاونین، مدیران ستادی استانداری و مدیران کل بصورت هفتگی خبر داد و گفت: از مهم ترین شعار این دولت، مردمداری و توجه به خواسته ها و مشکلات مردم است.
نماینده عالی دولت در ادامه با ذکر این نکته که  علاوه بر دیدارهای هفتگی با اقشار مختلف مردم،  در طول هفته نیز بصورت موردی به خواسته های مردم پاسخ و مشکلات آنان برطرف می شود، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم یکی از مهم ترین برنامه‌ها دیدار بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنان در دستور کار قرار گرفته است.
وی همچنین خواستار تسهیلگری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات به مردم سخت گیری نکند که ما همواره در جلسات و نشست ها به این موضوع تاکید داریم.
نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر همراهی مردم در تمامی امور استان، گفت: پیشبرد تمامی برنامه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان در سایه همکاری و همراهی مردم میسر است.
گفتنی است که استاندار ایلام و مجموعه مسولان استان در این برنامه مردمی توانستند به خواسته ها و مطالبات بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان ایلامی پاسخ دهند.