مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خبر داد:

پیش بینی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های محله‌محور

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: سه محله‌ سفلی، قلعه برتیانچی و سمسور در منطقه 15با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های محله‌محور در سال‌جاری انتخاب شده‌ است.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هوشنگ نظری‌پور با اعلام این خبر گفت: زیرسازی و اجرای روکش آسفالت به‌صورت اساسی در اکثر معابر محله راران به مساحتی بیش از ۱۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده و در مراحل پایانی است.

او افزود: خیابان ۲۲ بهمن در این محله به بهره‌برداری رسیده و در اختیار اهالی محله راران قرار گرفته است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان درباره دیگر اقدامات انجام شده در این محله اظهار کرد: باز زنده سازی مادی راران، آزادسازی گلوگاه جنب منار تاریخی راران و ساماندهی جداول فضای سبز در سطح این محله از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح‌های محله محور بوده است.

او اضافه کرد: احداث محوطه‌های چندمنظوره یا پاتوق شهری، احیای محوطه‌سازی اطراف منار تاریخی راران و آزادسازی گلوگاه‌های باقی‌مانده از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این محله است.

نظری‌پور با اشاره به پروژه‌های محله‌محور در محله گورت گفت: عملیات احداث پل بتنی بر روی کانال آب و ساماندهی ورودی این محله با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و مناسب‌سازی و لکه‌گیری آسفالت معابر آن از سال گذشته آغاز شده است که طی بازه‌های زمانی معین ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه محله‌های سفلی، قلعه برتیانچی و سمسور برای اجرای طرح‌های محله محور در سال جاری انتخاب شده است، گفت: فاز مطالعات و طراحی بعضی از طرح ها در دست اجرا و بعضی دیگر رو به پایان است و پس از اتمام آن وارد فاز اجرا خواهد شد.

به گفته او، پیش‌بینی می‌شود برای اجرای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.