پیشرفت پروژه‌های شهری و عمرانی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از پیشرفت پروژه‌های شهری و عمرانی شهرداری سمنان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان،حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشرفت پروژه‌های شهری و عمرانی شهرداری، اظهار کرد: پروژه بلوار فدک پس از اجرای عملیات خاک‌ریزی گسترده، زیرسازی و جدول‌گذاری در مرحله احداث دوربرگردان‌ها قرار دارد و آسفالت‌ریزی بعد از چهارراه احمد پناهی انجام شده است.

وی افزود: عوامل و ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان، روزانه و به صورت مستمر در حال تلاش برای پیشرفت این پروژه شهری هستند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان، با اشاره به اقدام مؤثر شهرداری جهت بازگشایی خیابان باهنر، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح تعریض خیابان باهنر، عملیات تخریب ملک تملک شده توسط ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با همکاری شهرداری منطقه یک انجام شد.

ذوالفقاری ادامه داد: این سازمان در راستای تسهیل تردد شهروندان در این مسیر، عملیات آواربرداری و پاکسازی مکان تخریب شده را انجام داده است.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: عملیات تسطیح و آماده‌سازی محوطه زمین‌های نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان گفت: اجرای کف‌فرش پیاده‌روی خیابان میرزا کوچک‌خان جنگلی، آماده‌سازی محوطه بوستان زائر برای احداث نمازخانه، جدول‌گذاری محوطه جنوبی و پیرامون پیست اسکیت بوستان نشاط در منطقه مسکن مهر و ایجاد دوربرگردان در انتهای بلوار قدس به سمت میدان امام رضا (ع) از اقدامات سازمان طی روزهای اخیر بوده است.