عملکرد ۱۲۰ روزه شهرداری کرج؛

پیشرفت ٩۵ درصدی طرح جامع ساماندهی آرامستان بهشت سکینه (س)

شهردار کرج گفت: با اهتمام شورای ششم اسلامی شهر و شهرداری کرج طرح جامع ساماندهی آرامستان بهشت سکینه (س) پیشرفت ٩٥ درصدی داشته است.

به گزارش شهرداران، مهرداد کیانی گفت: آرامستان و گلزار شهدای بهشت سکینه (س) با مساحت۷۰ هکتار در کیلومتر ١۵ بزرگراه کرج – قزوین و آرامستان بهشت علی (ع) به وسعت ۲۲۰ هکتار در کیلومتر ٨ جاده ماهدشت- اشتهارد، در حال حاضر توسط سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری کرج مدیریت می شوند.

 

وی افزود: این سازمان علاوه بر ارائه خدمات به مردم کلانشهر کرج و همچنین به شهرهای همجوارِ استان، به دلیل مهاجر پذیری کلانشهر کرج، خدمت رسانی به خانواده های متوفی از سراسر کشور را در دستور کار دارد.

 

شهردار کرج با اشاره به اینکه سازمان مدیریت آرامستان‌های این کلانشهر دارای کارکردی فراشهری و فرا استانی است، عنوان کرد: لذا عملکرد آن به طور مستقیم توسط مردم مورد بررسی قرار گرفته و دارای حساسیت ویژه است.

 

کیانی اضافه کرد: بر همین اساس تدابیر لازم برای میزبانی از شهروندان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال اتخاذ شد و با ایجاد ظرفیت پارکینگ های جدید به منظور افزایش ظرفیت پارک خودرو در بهشت سکینه(س)، ظرفیت پارک هزار و ۵۰۰ خودرو در پارکینگ های تعبیه شده افزایش یافت تا مشکل پارک خودرو شهروندان در روزهای مذکور رفع شود.

 

شهردار کرج گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه پایان سال ۱۴۰۱ سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افتخار میزبانی بیش از حدود ۳۰۰ هزار زائر اهل قبور را داشت که این آمار با توجه به ورود حدود ۱۱۰ هزار خودرو و با احتساب هر خودرو سه سرنشین در نظر گرفته شده است.