پیام قدردانی استاندار آذربایجان شرقی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی

.


پیام قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از همراهی و همبستگی مردم شریف استان و نهادهای دولتی و غیردولتی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی

استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از همراهی و همبستگی مردم شریف استان، تشکل‌های غیردولتی و نهادهای دولتی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی قدردانی کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

تاریخ پرافتخار خطه آذربایجان و تبریز قهرمان، سرشار از جلوه‌های نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان است و مردمان تبریز و آذربایجان همواره پیشگام کارهای خیر و خداپسندانه بوده‌اند.

وقوع زمین‌لرزه در شهرستان خوی که موجب آسیب‌های جانی و مالی به هموطنان عزیز ما در این شهرستان شد، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از نیک‌اندیشی و خیرخواهی مردم ما را به تصویر کشید.

همراهی، همبستگی و همدردی مردم شریف تبریز و آذربایجان شرقی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی، موجب تسلی خاطر آسیب‌دیدگان، تامین نیازمندی‌های آنان و امیدواری به جبران خسارت‌های واردشده و بازسازی مناطق آسیب‌دیده شده است.

لازم می‌دانم از کمک‌های خیرخواهانه همه مردم عزیز استان بویژه احساس مسئولیت بی‌ادعا و خالصانه تشکل‌های مردمی، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و شرکت‌های بخش خصوصی در ارسال اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله‌زدگان صمیمانه قدردانی کنم.

همچنین از تمام دستگاه‌های امدادی، مراکز درمانی و سایر نهادهای دولتی و عمومی استان که برای تامین نیازهای هموطنان تلاش کردند تشکر می‌کنم و دوام توفیقات همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.