پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت قهرمانی تیم هاکی ایلام در لیگ برتر

استاندار ایلام طی پیامی قهرمانی تیم هاکی ایلام در لیگ برتر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در پی قهرمانی تیم هاکی بزرگسالان ایلام در لیگ برتر کشور این موفقیت بزرگ را به ورزشکاران، جامعه ورزشی و مردم استان ایلام تبریک گفت.
در متن پیام استاندار ایلام آمده است:
امروز ورزش قهرمانی در استان ایلام از جایگاه منحصر به فردی برخوردار است و توسعه بیشتر آن می تواند زمینه توسعه ورزش همگانی و افزایش سلامت جامعه را فراهم سازد.
تلاش ارزشمند و قهرمانی مقتدرانه تیم هاکی بزرگسالان ایلام در رقابت‌های لیگ برتر کشور کشور محصول تلاش شبانه روزی ورزشکاران و همکاری و هماهنگی مجموعه و اعضای تیم و کادر فنی بوده که اینجنین دل همگان خصوصاً مردم ورزش دوست استان را شاد کرد.
واضح است که خاستگاه و پایگاه ورزش های مختلفی همچون هاکی و قهرمانی تیم ایلام در رقابت های لیگ برتر کشور پاداش زحمات شبانه روزی و بی وقفه فرزندان این مرز و بوم است و نشان از وجود استعدادهای درخشان ایلامیان در عرصه ورزش قهرمانی دارد.
اینجانب این موفقیت ارزشمند و قهرمانی مقتدرانه را به جامعه ورزشی استان، کادر فنی، مدیریت این تیم و تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان استان تبریک عرض می نمایم و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در عرصه مدیریت ورزشی استان امیدوارم توسعه ورزش قهرمانی زمینه ساز توسعه ورزش همگانی و افزایش سلامت جامعه شود و همچنین شاهد موفقیت ها و درخشش بیش از پیش فرزندان غیور استان در عرصه های ملی و بین‌المللی باشیم.