شهردار بوشهر:

پروژه گذر سرتل – تنگک به ایستگاه پایانی رسید

شهردار بوشهر همراه با معاون عمرانی و سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری از چند پروژه عمرانی شاخص از جمله گذرهای سرتل – تنگک، گذر مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی (محله خواجه‌ها) و پروژ‌ه‌های جانبی آرامستان وادی الرحمه بازدید کرد.
به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بوشهر، حسین حیدری در ادامه بازدیدهای میدانی خود با هدف سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها، از گذر سرتل – تنگک به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت دار شهرداری بوشهر بازدید کرد.
شهردار بوشهر با وجود قرار گرفتن گذر سرتل – تنگک در مرحله قیرپاشی و آسفالت خواستار تسریع در روند کنونی با هدف بهره‌برداری هر چه‌ سریع‌تر از پروژه شد.
حسین حیدری در ادامه از پروژه گذر تحقیقات جهاد کشاورزی به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های راهبردی شهرداری بازدید و خواستار مستندسازی روند پیشرفت پروژه شد.
شهردار بوشهر در این بازدید، به ضرورت حفظ سرعت و شتاب قابل قبول در پروژه تاکید کرد.
حیدری در ادامه با بازدید از آرامستان وادی‌الرحمه و بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث جایگاه نماز و غسالخانه به برنامه ریزی جامع برای تامین تمامی امکانات و خدمات موردنیاز آرامستان تاکید کرد.
 راست گرد تقاطع غیرهمسطح آزادی به سمت تنگک‌ها مقصد چهارمین بازدید شهردار بوشهر بود. با توجه به اهمیت این پروژه در تسهیل تردد به مناطق جنوبی، شهردار بوشهر خواستار اجرای سریع‌تر این پروژه همراه با رعایت کیفیت در اجرا شد.
 خدمت شایسته و در شان جایگاه شهروندان کلیدواژه اصلی در بازدیدهای میدانی شهردار بوشهر بود که این مهم با توصیه‌هایی جدی به پیمانکاران مبنی بر کار جهادی و پرشتاب همراه شد.