امام جمعه بخش مرکزی یزد:

پروژه‌های نیمه تمام شهری سریعاً تکمیل شوند

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها در شهر یزد سال‌ها معطل مانده‌اند گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهری سریعا تکمیل شوند.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی صبح امروز در دیدار نوروزی با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: الحمدالله شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر و مجموعه مدیریت شهری یزد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برای رونق شهر نیاز به تحول، شجاعی، بی‌باکی و جسارت وجود دارد عنوان کرد: این جسارت را هم شهرداری و هم شورای اسلامی شهر باید داشته باشند تا در مسیر رونق شهر حرکت کنند.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه(ع) خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و مقام معظم رهبری هم نسبت به آن تاکید ویژه ای در پیام نوروزی داشتند.

مدرسی ادامه داد: متاسفانه در شهر یزد برخی اقدامات از جمله معطل ماندن و یا طولانی شدن پروژه‌ها سبب دلسردی سرمایه گذاران شده و این موضوع اصلا به صلاح شهر نیست.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: برخی از پروژه‌های بزرگ که به صورت انگشت نما مورد توجه هستند و سالها نیمه کاره رها شده‌اند باید هرچه سریعتر به پایان برسند تا دلگرمی برای سرمایه گذاران به وجود آید.

وی گفت: سرعت عمل شهرداری در اجرای پروژه‌ها خوب است و امیدواریم که این سرعت عمل همراه با کیفیت همچنان ادامه داشته باشد تا خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود اما باید حتما همانطوری که در سال گذشته مشاهده کردیم تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که سال ها معطل مانده همچنان در دستور کار قرار داشته باشد.

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: در کشور ما یکی از مشکلاتی که وجود دارد تصمیمات خلق‌الساعه بخش‌نامه‌ای است که برای مردم مشکلات زیادی به وجود می‌آورد، باید تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در این راستا این باشد که تغییر در مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف مردم را دچار تصمیمات خلق‌الساعه‌ای نکند.

مدرسی به ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و دینی باید در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در اولویت فعالیت‌ها باشد و در این بین بحث تقویت بنیان خانواده، جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مواردی از این قبیل در برنامه‌های فرهنگی و دینی گنجانده شود.