معاون استاندار ایلام:

پدافند غیرعامل یکی از مولفه های مهم قدرت است

معاون استاندار ایلام در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل:  امروز پدافند غیرعامل یکی از مولفه های مهم قدرت است/ شروع زنگ پدافند در مدارس بر اهمیت و جایگاه این مکان آموزشی می افزاید/ وحدت، انسجام و یکپارچگی از مولفه های قدرت این نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه ۴ آبان در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه شاهد شهر ایلام افزود: وحدت، انسجام و یکپارچگی از مولفه های قدرت این نظام است و دشمن از این مولفه ها به شدت هراس دارد.
وی ادامه داد: دشمن که داعیه حقوق بشر را دارد خود نقض کننده حقوق بشر است و خیانت های جبهه استکبار در دنیا بر همگان آشکار شده است.
حسنی اضافه کرد: امروز جبهه استکبار مدعی آزادی و حقوق بشر است و این شعار که جزو شعارهای ما است سعی دارد به خود منتسب کند اما با کارنامه سیاه خود نمی توانند این کار را انجام دهد.
معاون استاندار ایلام موضع گیری به موقع، تبیین و روشنگری توسط افراد در این عصر بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور باعث شد که هیچ کشوری حتی فکر حمله به این کشور را نداشته باشد که این مهم نشانگر اهتمام جوانان و وفاداری مردم به آرمان های نظام و انقلاب است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: همه ما ایران قوی می خواهیم و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که در تمامی حوزه ها باید باید قدرتمند شویم.
حسنی بیان داشت: خیلی از کشورها امروز نیازمند تکنولوژی و مولفه ای قدرت مردم ایران هستند و باید قدردان موقعیت باشیم و تسلیم فتنه های دشمن نشویم.