استاندار ایلام:

پارک علم و فناوری استان ایلام بایست تقویت شود

استاندار ایلام در در نشست توسعه شرکت های دانش بنیان استان: تولید و اشتغال بر اساس دانش روز مهم ترین رسالت پارک علم و فناوری است/پارک علم و فناوری استان بایست تقویت شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۷ مهر در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال باید نصب العین همه مدیران باشد.
وی رسالت اصلی پارک علم و فناوری استان را تولید و اشتغال بر اساس دانش روز عنوان کرد و گفت: پارک علم و فناوری استان بسیار ضعیف است و در مقیاس ملی جزو پارک های ضعیف شناخته می شود که باید با تلاش شبانه روزی مدیر این پارک و اهتمام و همکاری همه دستگاه این عقب ماندگی برطرف شود.
استاندار ایلام در ادامه خواستار شد که جایگاه از دست رفته استان در بحث پارک علم و فناوری در مقیاس ملی بازگردانده شود.
وی تاکید کرد: پارک علم و فناوری باید جایگاهی برای اشتغال و کسب درآمد استعدادهای درخشان استان باشد و با تلاش شبانه روزی و مطالبه گری جایگاه بسیار مطلوبی در استان و کشور کسب کند.
دکتر بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که انتظار دارم مسئولان پارک علم و فناوری ایلام تحولی در این بخش ایجاد کنند، اضافه کرد: چراکه شرکت های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان تشکیل شده که تعداد ثبت شده و تعداد در حال ثبت بوده که نیازمند ساماندهی هستند.
وی اضافه کرد: آنچه در سال ۱۴۰۱ تکلیف شده، حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان است که در این راستا همه دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت خود برای کمک به پارک علم و فناوری استفاده کنند.