معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تبریز

ویترین شهر و شهرداری تبریز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تبریز، حوزه خدمات شهری و فعالیت‌های این معاونت را ویترین شهر و شهرداری دانست. به گزارش شهریار، جواد صدیقی طی جلسه‌ای که با حضور شهردار منطقه ۷ تبریز و عوامل خدمات شهری منطقه برگزار شد، حکم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ را به فیض اله […]

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تبریز، حوزه خدمات شهری و فعالیت‌های این معاونت را ویترین شهر و شهرداری دانست.

به گزارش شهریار، جواد صدیقی طی جلسه‌ای که با حضور شهردار منطقه ۷ تبریز و عوامل خدمات شهری منطقه برگزار شد، حکم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ را به فیض اله رستم‌پور ابلاغ کرد تا بدین ترتیب حکم وی از سرپرستی به معاون تغییر و ارتقا یابد.

وی در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات همکاران این واحد، تاکید کرد: ضروری است نظارت بر تخلفات ساختمانی در این حوزه افزایش یابد و با نظارت و قانومندی با تخلفات این حوزه مقابله شود.

وی همچنین بر ساماندهی مشاغل در این حوزه در آستانه بازگشایی مدارس تاکید و اظهار کرد: خدمات شهری و آسفالت‌ریزی باید برای آماده‌سازی شهر در استقبال از مهر و بازگشایی مدارس توسعه یابد و در روزهای پایانی شهریور با سرعت مضاعف ادامه یابد.

صدیقی در ادامه سخنان خود به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اشاره کرد و افزود: تلاش بسیار خوبی در دوره جدید شهرداری برای ساماندهی سگ‌ها در سطح مناطق وجود دارد و سگ‌ها زنده‌گیری شده و به نقاط دور از شهر منتقل می‌شوند اما باید توجه داشت که این روند در مناطق ۷، ۵ و ۹ که به مبادی خروجی شهر متصل هستند، با مشکلاتی رو به رو بوده و امکان جمع‌آوری به صورت کامل وجود ندارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش و اقداماتی که در معاونت منطقه ۷ برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و بهبود خدمات شهری وجود دارد،  قدردانی کرده و یادآور شد: اقدامات صورت گرفته در این منطقه چشمگیر بوده و شاهد افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در منطقه هستیم که همچنان انتظار می‌رود سطح کیفی خدمات بیش از پیش افزایش یابد.