همکاری‌ رسانه‌ای اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و اداره‌کل روابط عمومی منطقه آزاد ارس

اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و اداره‌کل روابط عمومی منطقه آزاد ارس همکاری‌های رسانه‌ای باهم آغاز کردند.

به گزارش شهریار، ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهر تبریز و منطقه آزاد ارس در قالب همکاری‌های رسانه‌ای بین اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و اداره‌کل روابط عمومی منطقه آزاد ارس در سطح دو منطقه انعکاس داده می‌شود.

این همکاری که بیشتر جنبه معرفی اماکن گردشگری و تاریخی تبریز و منطقه آزاد ارس را دارد، اقدامی در راستای همکاری‌های رسانه‌ای دو طرف است.

در نخستین گام، اداره‌کل روابط عمومی منطقه آزاد ارس با نصب بیلبوردهایی در نقاط مختلف شهر جلفا و این منطقه، اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز از جنبه بازار سرپوشیده به عنوان بزرگترین بازار مسقف جهان، عمارت ساعت، پارک بزرگ ائل گلی، مسجد کبود به عنوان فیروزه جهان اسلام، ارک علیشاه، خانه‌های تاریخی و دیگر اماکن گردشگری و دیدنی تبریز کرده است.

در طرف مقابل، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز نیز در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر از جمله بیلبوردها و سازه‌های تبلیغاتی خود، پتانسیل‌ها، جاذبه ها و ظرفیت‌های گردشگری و همچنین دستاوردها و توانمندی‌های حوزه‌های مختلف منطقه آزاد ارس را منعکس می‌کند.

این همکاری‌های رسانه‌ای به صورت مداوم انجام شده و در آینده‌ای نزدیک این همکاری‌ها به صورت فرامنطقه‌ای خواهد شد و دو اداره‌کل اقدامات متقابل خود را در سطح کشوری انجام خواهند داد.