استاندار خراسان رضوی گفت:

همه مسئولان پشتیبان مدیریت شهری هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: همه مسئولان پشتیبان مدیریت شهری هستند و ما در استانداری قاطعانه، جدی و کاربردی در خدمت اعضای شورا، شهردار و شهرداری هستیم.

به گزارش شهرداران، “یعقوبعلی نظری” در مراسم معارفه شهردار مشهد، اظهار کرد: از آقای ارجائی که یک سال و اندی مسئول خدمت و منشا خدمات بسیار بودند، تشکر و قدردانی داریم، از اقای اصغری که چند ماهی مخصوصا ایام پایانی سال که تراکم حضور زائرین در مشهد است، صمیمانه و صادقانه پای کار بودند؛ نیز صمیمانه تشکر و قدردانی دارم و همچنین از شورای شهر و ریاست شورا که در همه مراحل همراهی و پشتیبانی دارند تشکر و قدردانی داشته و برای آقای قلندرشریف آرزوی توفیق دارم و امیدوارم این مسیر را بهتر، قوی تر و سریع تر از گذشته دنبال کنند.

وی افزود: همه مسئولان استان مصمم به حمایت از شورای شهر، شهرداری و شهردار هستند، گاهی طولانی شدن تصمیمات و به جا تصمیم نگرفتن تحت تاثیر برخی امواج باعث می‌شود مطالبی بروز و ظهور کند زیرا مهم است با تمرکز بر خدمت در این شهر مقدس، تصمیم بگیریم و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همه مسئولان پشتیبان شورا هستند و ما در استانداری قاطعانه، جدی و کاربردی در خدمت اعضای شورا، شهردار و شهرداری هستیم؛ شهر بهشت باید به نحو احسن اداره شود که درحال حاضر این‌گونه است؛ مشهد مرکز رفت و آمد مهمانان زیاد خارجی است و تقریبا همه افرادی که وارد این شهر می‌شوند ابراز رضایت کرده و به نیکی از این شهر یاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: درخواست ما از شورا و شهرداری این است که متمرکز بر مسایل شوند و اولویت بندی مسائل و حل آن وظیفه اول مدیران است؛ محور سوم جهش است ما نمی‌توانیم‌ شهر را اداره و انفعالی رفتار کنیم بلکه با نگاه جهشی باید مسائل آینده را پیش‌بینی و شرایط را برای خدمت ارتقا دهیم.