همایش ورزش صبحگاهی با حضور استاندار ایلام و مجموعه مدیران استانی برگزار شد

استاندار ایلام: ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد/برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۳۰ مهر در همایش ورزش صبحگاهی مه به بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد، گفت: جهت پاسداشت ورزش این همایش بسیار خوب برگزار شد.
وی ادامه داد: ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد تا همواره سلامت و تندرست باشند.
استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ورزش موجب نشاط سلامتی و موجب رهایی انسان از سستی می شود و موجب سلامتی می گردد، اضافه کرد: اگر می خواهیم یک انسان مفید و تاثیر گذار در جامعه باشیم باید ورزش را همواره در دستور کار و برنامه های خود قرار دهیم.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت ورزش، گفت: مقام معظم رهبری فرمومدند «اگر بخواهیم جسم را به قدرت، زیبایی، بروز قدرت و استعدادهای گوناگون برسانیم باید ورزش کنیم».
دکتر بهرام‌نیا گفت: امام خمینی (ره) نیز فرموندند «من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم».
نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: عقل سالم در بدن سالم است و برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.
وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران کل استان و دست اندارکاران این برنامه، گفت: این برنامه بصورت نمادین بود که استمرار خواهد داشت.
وی افزود: ورزش از زمان ایران باستان شکل گرفته و در سبد زندگی خانوارها قرار گرفته است انشالله این حرکت در طول هفته در دستور کار ما و نصب العین همه مدیران باشد.