هفت روز هفته با شهرداری منطقه ۲ تبریز

شهرداری منطقه ۲ تبریز در هفت روز گذشته همچون هفته های پیشین خدمات پرثمری به شهروندان ارائه کرده است.

به گزارش شهرداران، این منطقه در طول هفت روز گذشته همچون روزهای پیشین، اقدام به ارائه خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی برای شهروندان کرده و روزهای پرثمری داشته و همچنین توانسته است گام های موثری در راستای جلب رضایت شهروندان بردارد.

آسفالت ریزی معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ در راستای سهولت تردد شهروندان

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ در طول هفته گذشته با استفاده از ۸۰۰ تن آسفالت اقدام به آسفالت ریزی اساسی در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه کرده و برای سهولت تردد شهروندان در قسمتی از جاده باسمنج و بلوار فتح و همچنین ۱۲ متری ششم زعفرانیه، سرعتکاه مقابل جام جم در بلوار ۲۹ بهمن، کوی دانش و کوچه نانوائی و… آسفالت ریزی کرده است.

چاله زدائی مسیرهای اصلی و فرعی حوزه شهرداری منطقه ۲

به منظور یکدست کردن مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ اکیپ امانی معاونت فنی و عمرانی، چندین محله حوزه این منطقه را از جمله محلات ولیعصرجنوبی همچون خیابان خورشید و کوی چهارده معصوم، محلات کوی دادگستری از جمله کوی نگین و شادمان، کوی نهال گلگشت و… را چاله زدائی آسفالت کرده است.

احداث میدان در بلوار فتح

توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ علاوه بر اصلاح هندسی و ترافیکی بلوار فتح شهرک یاغچیان، برای سهولت تردد شهروندان از این بلوار، این معاونت در ابتدای فتح آباد اقدام به احداث میدان کرده است.

بازدید شهردار، معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۲ از پروژه های درحال اجرا

شهردار منطقه ۲ تبریز با همراهی معاونان و مدیران منطقه از مراحل احداث پروژه های عمرانی رو به اتمام و درحال اجرای این منطقه طی هفته گذشته بازدید کرده و برای اتمام سریع این پروژه ها تاکید کرد.

مراحل پایانی احداث بازارچه میوه و تره بار شهرک یاغچیان، احداث مخزن بتنی ذخیره آب در پارک شمیم پایداری برای نگهداری اصولی از فضاهای سبز، مراحل تکمیل سالن ورزشی چاوان و… از جمله پروژه های عمرانی مورد بازدید شهردار منطقه ۲ بود.

مراحل پایانی کف سازی مقابل بیمارستان شهدا

برای سهولت تردد شهروندان و بیمارانی که به بیمارستان شهدا مراجعه می کنند، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز اقدام به کف سازی پیاده رو مقابل این مرکز درمانی کرده که این عملیات رو به اتمام است.

سایر فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز

احداث آب‌رو در ۲ مسیر فاقد جوی آب مناسب، در روبروی مدرسه نسیبه گلشهر و در بلوار قائم یاغچیان به منظور هدایت آب های سطحی، از سایر فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۲ محسوب می شود.

نصب تجهیزات ترافیکی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان به هنگام گذر از معابر این منطقه، تجهیزات ترافیکی اعم از بشکه، استوانه و گل میخ های ترافیکی در چندین مسیر این منطقه از جمله مقابل آپارتمان های آسمان تبریز، کوی دادگستری و در ورودی مسیر ائل گلی از سوی اتوبان شهیدکسائی مجهز به ملزومات ترافیکی شده است.

همایش پیاده روی خانوادگی در مسیر جاده ائل گلی

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش پیاده روی خانوادگی در مسیر ۳ کیلومتری جاده ائل گلی برگزار شد.

این همایش بصورت پخش زنده از شبکه ۳ سیما و با حضور شهردار تبریز و جمع کثیری از اقشار مختلف شهروندان برگزار و با اهدای جوایز ارزنده به قید قرعه همچون دوچرخه، سکه طلا و وسایل ورزشی پایان یافت و شهروندان آدینه پرنشاطی را پشت سرگذاشتند.

سایر اقدامات انجام گرفته شهرداری منطقه ۲ در طول هفته گذشته

بازدید جمعی از پیشکسوتان فوتبال از موزه فوتبال آذربایجان، دیدار مدیرعامل انجمن خیریه جوانان خیر تبریز با شهردار منطقه برای تعامل و همکاری های بیش از پیش دو سازمان، اجرای طرح “حیاط پویا” در مدارس سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ برای احیای بازی های سنتی و بومی و بهینه کردن اوقات فراغت دانش آموزان به همراه توزیع وسایل ورزشی، نصب تابلو راهنما در پارک های سطح حوزه این منطقه برای جهت یابی مناسب شهروندان به منظور دسترسی به امکانات پارک، برگزاری جشن پایان سال نوگلان فرهنگسرای حضرت ولیعصر (عج) با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای شهروندان خردسال ۴ الی ۶ سال، راه اندازی آبنماهای سطح حوزه منطقه در راستای تلطیف روحیه شهروندان، کاشت تابستانه گل در میدان بزرگ ائل گلی و اطراف آن و… از سایر اقدامات انجام گرفته شهرداری منطقه ۲ در طول هفته گذشته به شمار می آید.