• تاریخ : چهارشنبه - ۲۹ - فروردین - ۱۴۰۳
  • ساعت :
    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

    نگهداشت شهر مهمترین اولویت شهرداری در کسب رضایتمندی شهروندان باشد

    حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه شهروندان فعالیت های مدیریت شهری را بر اساس بحث نگهداشت شهر ارزیابی می کنند، افزود: امر نگهداشت شهر جزو اولین و مهم ترین مطالبه شهروندان از شهرداری‌ها به شمار می‌آید چراکه شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری هستند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از طرح خدمت در منطقه۱۴، اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی و آسفالت معابر و پروژه های مربوط به این طرح مورد ارزیابی قرار گرفت.

    حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در این بازدید که صبح امروز به همراه مهندس سالاری پور شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه صورت گرفت، گفت: نگهداشت شهر و سرعت بخشی در امر خدمت رسانی مطلوب تر می بایست مهمترین اولویت شهرداری در راستای کسب رضایتمندی و رفاه و آسایش شهروندان باشد.

    او با بیان اینکه شهروندان فعالیت های مدیریت شهری را بر اساس بحث نگهداشت شهر ارزیابی می کنند، افزود: امر نگهداشت شهر جزو اولین و مهم ترین مطالبه شهروندان از  شهرداری‌ها به شمار می‌آید چراکه شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری هستند.

    نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز نیازهای جامعه شهری اشکال متنوعی به خود گرفته است و رشد جمعیت شهرنشین با افزایش گسترده و نوع خدمات همراه بوده است، تصریح کرد: شهروندان انتظار دارند، محله خود و خیابان‌ها را رفت و روب شده و تمیز ببینند و اولین منظر قضاوت شهروندان نظافت و رفت و روب است. برای شهروندان زیبایی بصری شهر و نشاط و شادابی آن از هر چیز دیگری با اهمیت‌تر است و این خواسته آنها، مسوولیت مدیریت شهری به ویژه مسوولان حوزه خدمات شهری را سنگین‌تر می‌کند.

    گفتنی است، نشست با شهردار و مدیران شهری منطقه و ارائه گزارش در بخش های درآمدی، عملکردی، قراردادها، پروژه های توسعه محله ای، عمرانی، حمل و نقل و خدمات شهری،  بازدید میدانی از روند بهسازی و آسفالت معابر، افتتاح زمین  چمن منصوعی در راستای تأمین سرانه ورزشی محله با حضور خانواده معظم شهدا، گفتگو با شهروندان و دریافت نظرات آنها در خصوص اجرای طرح خدمت، بازدید از پروژه ساخت سوله بحران، کاشت نهال و… از جمله دیگر بخش های بازدید رئیس کمیته عمران شورای شهر از منطقه۱۴ بود.

    نوشته های مشابه

    رویش ۶۰ هزار پیاز گل لاله
    فروردین 29, 1403

    رویش ۶۰ هزار پیاز گل لاله

    فضای سبز منطقه یک

    ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیونهای  شورای شهر یزد
    فروردین 29, 1403

    ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیونهای شورای شهر یزد

    به گزارش شهرداران رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: قانون در همه فعالیت‌ها باید فصل‌الخطاب باشد لذا از همه ارگانها و ادارات استان درخواست داریم تا مانع اجرای رای کمیسیونهای  این شورا نشده و قانون در همه اقدامات در نظر گرفته شود. عزیزالله سیفی، روز چهارشنبه در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر […]

    جهش تولید محیط زیست محور
    فروردین 29, 1403

    جهش تولید محیط زیست محور

    در نخستین جلسه شورای مدیران اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار سال ١٤٠٣ مطرح شد؛

    کاهش تعداد معتادین متجاهر در سطح شهر
    فروردین 29, 1403

    کاهش تعداد معتادین متجاهر در سطح شهر

    مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا