نواقص روشنایی پارک‌های کرج برطرف می‌شود

شهرداری کرج از رفع نواقص و مشکلات موجود در روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری کرج پیش از آغاز فصل تابستان خبرداد.

به گزارش شهرداران، مهرداد کیانی اظهار کرد: استفاده از فضاهای سبز شهری و پارک‌ها یکی از حقوق شهروندان است که باید زیرساخت‌ها و امکانات اولیه برای حضور خانواده‌ها در این فضاها ایجاد شود تاشهروندان بتوانند با آرامش و بدون دغدغه، ساعات خوبی را در پارک‌ها سپری کنند.

وی افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان فرصت بیشتری برای حضور شهروندان و خانواده‌ها جهت تفریح و گذران اوقات فراغت در پارک‌ها و بوستان‌های شهر فراهم می‌شود که باید برای جلب رضایت شهروندان مشکلات و معایب پارک‌ها برطرف شود.

کیانی به رفع نواقص و مشکلات موجود در روشنایی پارک‌ها اشاره کرد و افزود: به منظور رفع موانع شبکه و انشعاب برق بوستان‌ها و مشکلات موجود هماهنگی‌های لازم با شرکت توزیع برق استان البرز انجام شده است.

شهردار کرج از نصب پست برق کاخ مروارید در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: کاخ مروارید با دارا بودن فضای سبز وسیع و دریاچه بزرگ و تفریح قایق‌سواری، امکان گردش و اوقات خوش را برای کودکان و خانواده‌ها فراهم آورده و اکنون با تلاش‌های چهار ساله مدیریت شهری کرج در صیانت از درختان و احیاء فضای سبز آن شاهد استقبال شهروندان و بازدید از این مجموعه هستیم.

کیانی، ساماندهی مبلمان و استانداردسازی وسایل بازی، بهسازی، ساماندهی، رفع نواقص و تجهیزپارک‌ها و بوستان‌های شهری را از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: رسیدگی به بوستان‌های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهر می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.