نشست اختصاصی استاندار یزد با مدیران عامل و اعضای چهار شرکت دانش بنیان و فناور استان

استاندار یزد در راستای در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» و پیرو نشست های هفتگی خود با شرکت های دانش بنیان، با چندین شرکت و مجموعه دانش بنیان و فناور استان دیدار و مسائل آن ها را بررسی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» و پیرو نشست های هفتگی خود با شرکت های دانش بنیان، ظهر امروز با چندین شرکت و مجموعه دانش بنیان و فناورپایه استان دیدار و به گفتگو نشست.
وی به عنوان نخستین برنامه خود، با مدیرعامل و اعضای شرکت دانش بنیان کارا فیدار سرمد کویر دیدار اختصاصی داشت و در جریان آن ضمن اطلاع از ظرفیت ها و پتانسیل های این مجموعه، تصمیمات لازم جهت پیگیری و حل نیازهای این مجموعه را اخذ کرد.
استاندار یزد در ادامه نشست مشترکی با مدیرعامل و اعضای شرکت دانش افروزان شراره داشت و مسائل این مجموعه را بررسی و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.
دکتر فاطمی همچنین به منظور بررسی مسائل شرکت انیمیشن سازی فرافر یزد نشست مشترکی با مدیرعامل این شرکت برگزار و مسائل و مطالبات این مجموعه جهت پیشبرد اهداف آن را بررسی کرد.
وی در پایان نشست اختصاصی با مدیرعامل و اعضای شرکت نو اندیشان پارس داشت و ضمن استماع مسائل و مطالبات این مجموعه به ویژه در زمینه تسهیلات مورد نیاز، دستورات مقتضی را اخذ کرد.