مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز:

نشاط اجتماعی در گرو توسعه ورزش‌های همگانی است

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز گفت: افزایش نشاط اجتماعی شهروندان در گرو توسعه و ترویج ورزش است.

به گزارش شهرداران، میر معصوم سهرابی صبح امروز در همایش پیاده روی خانوادگی که در جاده ائل گولی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری تبریز در سال جدید در کنار دیگر مسائل شهری، بحث ورزش را نیز جزو ضروریات اصلی شهری قلمداد کرده است.

وی افزود: شهرداری تبریز امسال برنامه های متنوعی ورزشی از جمله همایش های پیاده روی ورزشی جهت توسعه ورزش همگانی در برنامه کاری خود قرار داده است چرا که افزایش میزان مشارکت شهروندان در چنین برنامه هایی افزایش دهنده نشاط اجتماعی است.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز در خصوص همایش پیاده روی خانوادگی امروز تصریح کرد: این همایش پیاده روی خانوادگی از مقابل هتل شهریار آغاز تا میدان ائل گولی در مسافت ۲.۵ کیلومتر با استقبال کم نظیر شهروندان برگزار شد.

وی در تشریح جشنواره ورزشی که همزمان با این همایش در خیابان ورزش ائل گولی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره ورزشی در رشته های بدمینتون، والیبال، بستکبال، تنیس روی میز و تیر اندازی در جهت آموزش شهروندان و ترویج ورزش برگزار شد.

سهرابی با بیان اینکه این همایش با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان ترتیب یافته شده بود، تصریح کرد: در پایان این همایش بالغ بر ۸۰ جایزه اعم از دوچرخه و تجهیزات ورزشی با قید قرعه کشی به شهروندان تقدیم شد.