نرخ جدید کرایه اتوبوس‌های شهری ارومیه اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از ابلاغ و اجرای نرخ جدید کرایه خطوط شهری ناوگان اتوبوس‌رانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از امور ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعید آبادی افزود: نرخ‌های جدید از ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید هیات محترم تطبیق به میزان نرخ تورم اعلامی دولت تغییر و تعرفه جدید کرایه‌ها در سامانه کارت بلیت اتوبوس‌های شهری بروزرسانی و نرخ‌های جدید جهت اطلاع مسافران در قسمت ورودی اتوبوس‌ها نصب شده است.

وی با اشاره به نرخ جدید کرایه خطوط اتوبوسرانی شهری، بیان کرد: نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها در خطوط شهری با پرداخت از طریق کارت بلیت الکترونیکی دو هزار و ۲۵۰ تومان و در صورت پرداخت نقدی ۳ هزار تومان بوده و در خصوص بقیه خطوط حومه نیز به تبع وضعیت خط و مسافت متناسب با نرخ تورم افزایش یافته است.
سعیدآبادی از شهروندان درخواست کرد به منظور کاهش هزینه، عدم اتلاف وقت و همچنین حل مشکلات ناشی از تبادل پول نقد و پول خرد در سفرهای شهری با اتوبوس حتما از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف فعالیتی رانندگان اتوبوس‌ها و یا عدم رعایت نرخ‌های مصوب می‌توانند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۳۷ سامانه ارتباطات مردمی مدیریت شهری و با اعلام کد یا مشخصات و خط مورد فعالیت اتوبوس گزارش نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت گیرد.