مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد

ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد با تمام ظرفیت به مردم خدمات‌رسانی می‌کند

مهرداد میرزاییان اظهار داشت: حدود ۱۲۰ دستگاه اتوبوس موجود در خطوط مختلف شهرکرد خدمات‌رسانی لازم را به مردم انجام می‌دهند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد. رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد در پاسخ به اینکه با بازگشایی مدارس و افزایش مسافران، اتوبوسی از خطوط جابجا شده‌اند، افزود: […]

مهرداد میرزاییان اظهار داشت: حدود ۱۲۰ دستگاه اتوبوس موجود در خطوط مختلف شهرکرد خدمات‌رسانی لازم را به مردم انجام می‌دهند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد در پاسخ به اینکه با بازگشایی مدارس و افزایش مسافران، اتوبوسی از خطوط جابجا شده‌اند، افزود: از هیچ خطی اتوبوسی کم نشده و قرار است از یک هفته آینده پنج دستگاه اتوبوس از خط‌های دانشگاه آزاد، شهرکیان و فردوسی شمالی بازسازی شوند که اجازه نخواهیم داد خللی در خدمات‌دهی به مسافران ایجاد شود.

میرزاییان همچنین در خصوص پلاک‌گذاری نشدن اتوبوس‌های جدید در شهرکرد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس در سراسر کشور بازسازی شده که در حال حاضر پلاک ندارند و در حال گذراندن مجوزات لازم برای شماره گذاری هستند، نهایتا تا پایان مهرماه و نیمه اول آبان‌ماه پلاک‌گذاری آن‌ها انجام خواهد شد.

وی گفت: قطعا هیچ اتوبوسی بدون مجوز اجازه فعالیت ندارد و این اتوبوس‌ها مجوزات لازم برای تردد در سطح شهر را دارا هستند.