رئیس اداره بازرسی فرمانداری ری:

مصرف سوخت ادارات پایش می شود

رییس اداره بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: تیم بازرسی برای پایش مصرف انرژی در سطح ادارات این شهرستان تشکیل شده است و این مساله را پایش می کند.

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، معصومه علیدخت روز یکشنبه در خصوص تیم پایش انرژی شهرستان ری اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای رعایت الگوی مصرف انرژی، مقرر گردید میزان مصرف دستگاه ها مورد رصد و پایش قرار گیرد و از همین رو تیمی با عضویت بازرسان شرکت های آب، برق و گاز با محوریت اداره بازرسی فرمانداری تشکیل شد.

وی افزود: این تیم به ادارات شهرستان ری مراجعه و موارد مصرف انرژی را جهت تطبیق با الگوی مصرف رصد می کنند، در همین راستا برای اجرای این دستورالعمل مکاتبه ای با همه ادارات این شهرستان انجام و اعضای تیم بازرسی به آنها معرفی شد.

علیدخت خاطرنشان ساخت: ۲ روز در هفته همکاران به صورت سرزده به ادارات مراجعه و با توجه به موارد کارشناسی و تخصصی که دارند، مورد رصد و پایش قرار می گیرد.

مدیر بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه اکثر ادارات همکاری قابل قبولی داشتند، اذعان داشت: اغلب ادارات در رعایت صرفه جویی و الگوی مصرف دقت لازم را داشتند و به برخی ادارات که تعداد آنها انگشت شمار است نیز تذکرات لازم داده شده است.

وی در پایان اضافه کرد: از همه ادارات می خواهم که نهایت همکاری را با این تیم بازرسی داشته باشند، این تیم معرفی شده و ما این همکاری را در ارزشیابی پایان سال مدیران نیز لحاظ خواهیم کرد.