مشکلات طرح های ورزشی استان خراسان جنوبی مورد بررسی قرار گرفت

در نشستی یک و نیم ساعته با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مشکلات طرح های ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی در این جلسه به مسایل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند اشاره کرد و اظهارداشت: باید با ارائه راهکار های […]

در نشستی یک و نیم ساعته با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مشکلات طرح های ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی در این جلسه به مسایل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند اشاره کرد و اظهارداشت: باید با ارائه راهکار های مناسب به صورت موقت مشکل نگهداری از استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند در استان حل شود.
به گفته وی؛ پیگیری برای حل اساسی و ریشه ای مشکلات این طرح ورزشی در سطح ملی، گام بعدی است که باید با جدیت دنبال شود.
وی تصریح کرد: باید از استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند به خصوص موضوع چمن این مکان ورزشی، به خوبی نگهداری شود تا بتوانیم از آن در برگزاری مسابقات ورزشی استفاده کنیم.
معاون استاندار درخصوص تأمین برق فشار قوی برای روشنایی مسیر و پیست موتورسواری مجموعه ورزشگاه غدیر بیرجند هم گفت: تأمین برق این مجموعه ورزشی نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است که با رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری خواهد شد.
طالبی خاطرنشان کرد: اجرای شبکه فیبر نوری برای تأمین اینترنت ورزشگاه غدیر بیرجند نیز نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است.
وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به ورزشگاه غدیر بیرجند نیازمند آسفالت شکافی محور مواصلاتی بیرجند – سربیشه و گرفتن مجوز از دستگاه‌های متولی و مالکین خصوصی است، بیان کرد: شرکت گاز با ارائه راهکارهای لازم موضوع را پیگیری کند تا در آینده نزدیک گاز این مکان ورزشی تأمین شود.
معاون استاندار تصریح کرد: در خصوص تأمین قیر برای ایجاد زیرساخت‌های اماکن و طرح های ورزشی استان هم جلسه ای با حضور اداره‌ کل راه و شهرسازی، اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بسیج سازندگی برگزار شود و موضوع به صورت موردی پیگیری گردد.
طالبی متذکر شد: در خصوص تردد اتوبوس‌ها برای برگزاری احتمالی مسابقات ورزشی در ورزشگاه غدیر بیرجند هم هماهنگی لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند انجام شود تا مشکلات ترافیکی ایجاد نشود.
وی در خصوص تکمیل خانه جوان بیرجند هم گفت: پیگیری ها برای تأمین اعتبار این طرح ورزشی در دور دوم سفر رئیس‌ جمهور انجام خواهد شد تا به سرانجام برسد.