عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت:

مشهد پایگاه حضور ملیت های مختلف است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این شهر پایگاه حضور ملیت‌های مختلف است و از ملیت‌های متفاوت به مشهد آمده‌اند‌

به گزارش شهرداران، “مجید طهوریان عسگری” در افتتاحیه جشنواره غذای ملل و صنایع دستی اظهار کرد: برگزاری این جشن‌ها جذابیت زیادی برای شهروندان دارد و خوشحال هستیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امید دل های همه زائرین و مجاورین در نقطه ای گرد هم آمده که شهر مشهد الرضا علیه السلام است.

وی ادامه داد: گویش ها و ملیت های مختلف در گرد این مضجع نورانی سکونت گزیده اند و مرقد امام رضا (ع) از الطاف این شهر مقدس است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به انتخاب شعار دوره ششم شورای شهر، افزود: در دوره ششم شعاری را با عنوان مشهد “جهان شهر برکت و کرامت” انتخاب کردیم، زیرا مشهد به وسعت جهان گسترش پیدا کرده و پایگاه حضور ملت‌های مختلف از کشورهای جهان است و امیدواریم بتوانیم در این شهر میزبان خوبی برای همه ملیت ها باشیم.

طهوریان‌عسکری در خصوص جشنواره غذای ملل در نوروز ۱۴۰۲ مطرح کرد: سال گذشته این جشنواره در سالن شهدای مدافع حرم یرگزار شد و در حوزه هنر موسیقی برگزار شد که میزبان بخش کشورهای فارسی زبان بودیم و با عملکردی خوب نشاط آفرینی را در بین شهروندان ایجاد کردیم؛ در جشنواره غذای ملل امسال نیز ترکیب بندی خوبی در بخش های مختلف دیده شده که جای قدردانی و تشکر دارد.