مسیرگشایی خیابان سعیدی تبریز

مسیرگشایی خیابان سعیدی با اجرای نخستین تخریب ملک مصالحه شده وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ تبریز با اعلام این خبر گفت: مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی وارد فاز عملیاتی شده و در این راستا نخستین ملک مصالحه شده تخریب شد.
وی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا اظهار کرد: با تشکیل ستاد تملک، بیش از ۱۰۰ پرونده تشکیل شده و صاحبان املاک در مسیر پروژه مسیرگشایی خیابان سعیدی برای تعیین تکلیف املاک خود به شهرداری مراجعه کرده‌اند.
رشتبری در ادامه افزود: در حال حاضر ۱۵ قطعه مصالحه شده آماده تخریب بوده و ۱۸ قطعه نیز در حال مصالحه بوده و مابقی پرونده‌ها نیز در جریان طی مراحل اداری هستند.
شهردار منطقه ۷ با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار کرد: مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی از پروژه‌های تاثیرگذار در جنوب غرب تبریز بوده که گره ترافیکی میدان تره بار به سمت خیابان ۲۰ متری آخماقیه را باز کرده و پیش‌بینی می‌شود باعث کاهش بار ترافیکی در این نقطه خواهد شد.
رشتبری، همچنین به دیگر تاثیرات این پروژه اشاره کرد و گفت: مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی باعث ساماندهی و بدنه‌سازی محله به صورت استاندارد و منطبق بر اصول شهرسازی شده و بافت روستایی و فرسوده، ساماندهی و اصلاح خواهد شد.