مسابقات قوی ترین مردان در سمنان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: برترین های مسابقات قوی ترین مردان در سمنان مشخص شدند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: نخستین دوره مسابقات آماده ترین مردان سمنان با عنوان “سریع ترین،قوی ترین و چابک ترین ” به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور شهروندان در سمنان برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برگزیده به پایان رسید.

امیر نجم اظهار داشت: ورزشکاران در این مسابقه در آیتم هایی شامل سرشانه باهالتر، انعطاف پذیری، حمل کیسه کاه، کشش لاستیک، بلند کردن لاستیک لودر، ددلیفت، حفظ تعادل، دوی سرعت تدارک با هم به رقابت پرداختند.

وی در ادامه اعلام کرد: در این رقابت های هیجان انگیز و چاشی مهدی حسنی بر سکوی اول ایستاد، ایمان شمس الدین مقام دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و ایمان غرات عنوان سوم این رقابت ها را کسب کرد.

نجم هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و انگیزه میان جوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی عنوان کرد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی باعث ایجاد انگیزه، نشاط و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی افراد می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقات پنج شنبه پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۰ صبح در مسکن مهر پایین تر از میدان نور، جنب دبستان شهدای هسته ای به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان سمنان، هیئت همگانی شهرستان سمنان برگزار شد.