خرداد ماه؛

ماه اوج گیری پروژه‌های عمرانی شهرداری چالوس

شهردار چالوس گفت: مدیریت شهری چالوس تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا هرچه سریعتر پروژه های عمرانی شهرداری را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره برداری برسانند.

به گزارش شهرداران، شهردار چالوس گفت: مدیریت شهری چالوس تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا هرچه سریعتر پروژه های عمرانی شهرداری را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره برداری برسانند.

دکتر مسعود یعقوبی با بیان اینکه مدیریت شهری چالوس از پروژه‌های متنوع عمرانی را جهت رفاه حال شهروندان چالوس در نظر گرفته است، اظهار کرد: مدیریت شهری چالوس با تمام توان فعالیت های عمرانی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد.

وی به اجرای پروژه سنگچین ساحل خط هشت، ساماندهی ورودی رینگ ۲ شهری، اجرای کانال در اشکاردشت، علویکلا، رینگ ۴۵ متری، ظفر ۱۵ محله دهگیری، پیاده روسازی در بلوار ۱۷ شهریور و رادیو دریا، راه اندازی جاده حاشیه رودخانه چالوس به دریا، زیرسازی جاده ساحلی، اجرای دیوار حفاظتی رودخانه چالوس، لکه‌گیری آسفالت معابر شهری و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر اشاره کرد و افزود: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان مرتفع گردد.

شهردار چالوس خرداد ماه را ماه اوج گیری پروژه های عمرانی دانست و تاکید کرد: هدف عمده مدیریت شهری چالوس اعم از شهرداری و شورا ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس ضمن پشتیبانی از اقدامات تحول آفرین، تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم، هرچه سریعتر این پروژه ها را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره برداری برسانند.