لایروبی، شستشو، و پاکسازی محلات در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ تبریز از اجرای طرح پاکسازی محلات جنوب غرب تبریز، شستشوی باکسهای زباله و زیر باکس‌ها و همچنین آبروهای سطح حوزه خبر داد.

به گزارش شهرداران، رضا بهیارفر با بیان این خبر گفت : در راستای پاکسازی و حفظ سلامت شهروندان و محلات، عملیات شستشوی باکس و زیرباکس ها و همچنین آبروهای معابر انجام می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع و توجه به اینکه باکس‌های زباله مکانی مناسب برای تجمع ویروس و باکتری ها بوده، اظهار کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی و کاهش مخاطرات این حوزه و حفظ سلامتی شهروندان، اکیپ های خدمات شهری و اجرائی منطقه اقدام به اجرای طرح پاکسازی و شستشوی تمامی باکس ها و زیرباکس‌های سطح حوزه کردند.

معاون خدمات شهری انجام این عملیات را در قالب خدمات محله ای عنوان کرد و افزود: طی هفته جاری نیروهای خدمات شهری منطقه اقدام به پاکسازی و شستشوی آبروهای معابرجنوب غرب تبریز کرده‌اند.

بهیارفر با اشاره به مسیرهایی که در طرح پاکسازی قرار گرفته بود، اظهار کرد: طی این مدت در مسیرهای لاله، اندیشه، رسالت، جلالیه و جاده آذرشهر عملیات شستشوی باکسها وزیر باکسها، شستشوی و لایروبی آبروها، عملیات رفت وروب و نخاله برداری از قطعات خالی و همچنین لکه گیری آسفالت صورت گرفته است.