استاندار ایلام:

لازم است کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خروجی کاربردی و راهبردی داشته باشد.

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان: نتیجه پژوهش دستگاه ها چراغ راه آینده مدیران باشد/دستگاه های اجرایی ظرف یک هفته پیشنهادات پژوهشی خود را ارائه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۲۷ مهر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: علاوه بر اینکه پژوهش های که انجام گرفته ضرورت داشته، همچنین انتخاب نخبگان برای طرح پژوهشی مهم است‌.
وی بیان داشت: نتیجه پژوهش ها به عنوان راهکار به دستگاه متولی داده می شود و در این زمینه لازم است که خروجی آن کاربردی و راهبردی باشد.
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دستگاه های اجرایی استان با رعایت اولویت بندی نقاط ضعف خود را احصا کنند، اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید پیشنهادات خود را حداقل ظرف یک هفته اعلام کنند.
وی با تاکید بر این نکته که تحقیق و پژوهش ها نباید تکراری و قبلا انجام شده باشد، گفت: کار تحقیقی باید نو و تازه باشد و گره گشای امورات دستگاه های اجرایی باشد.
دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با قدردانی از رئیس دادگستری استان، گفت: از زمان تصدی ایشان در این جایگاه تمامی تلاش خود را برای اجرای عدالت و پیشرفت اقتصادی و رفع مشکلات استان بکار گرفتند و در ارتباط با رفع موانع سرمایه گذاران استان همراهی خوبی داشتند.
وی بیان داشت: افق پیش رو استان امیدوار کننده است و در دولت سیزدهم به اقتصاد، اشتغال و تولید استان توجه ویژه شده است و امروز تعامل بسیار خوبی استانداری و دستگاه قضا در استان برقرار است.
استاندار ایلام گفت: طرح های پژوهشی باید نیاز واقعی دستگاه های اجرایی باشد و در جلسه بعد ارایه شود.
گفتنی است در این نشست مقرر شد که نیروگاه سد و نیروگاه سیمره بدره علاوه بر تسریع در ایجاد سایت برای ۴۸ واحد مسکونی حاشیه سد تا زمان تحویل منازل به آنان، برای ساکنین در شهر بدره خانه اجاره کند و اسکان داده شوند.