فرهنگسرای کودک شهرداری منطقه ۲ تبریز افتتاح شد

فرهنگسرای کودک حضرت ولی عصر(عج) در حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز برای استفاده عموم شهروندان گرامی و کارکنان شهرداری تبریز افتتاح شد.

به گزارش شهریار، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز،  شهردار منطقه ۲،  معاونان و مدیران این منطقه حضور پرشور شهروندان، فرهنگسرای تخصصی کودک شهرداری منطقه ۲ تبریز افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم موسی علی پور شهردار منطقه ۲ از کودکان به عنوان آینده سازان این کشور یاد کرد و بر لزوم توجه ویژه به آموزش کودکان در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: در نظر داریم با برنامه ریزی به عمل آمده فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در حوزه کودکان به صورت گسترده اجرا شود.

در ادامه حجت الاسلام زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه ۲ بر لزوم توجه به تربیت دینی و آموزش‌های مدون کودکان تاکید کرد.

غلامرضا احمدی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز بر اهتمام ویژه شهرداری تبریز جهت اجرای سیاست‌های شهر دوستدار کودک تاکید کرده و خواستار اختصاص اعتبار ویژه به منظور فعالیت‌های فرهنگی شد.

نخستین فرهنگسرای تخصصی کودک شهرداری تبریز با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر فضای سرپوشیده و ۳۰۰ متر فضای باز آغاز به کار کرد.

قصه خوانی، تکنولوژی آموزشی، مهارت‌های علمی و آموزشی، آموزش آشنایی با قران کریم، مونته سوری، دوره های آموزشی زبان انگلیسی، نقاشی، ریاضی و علوم، تجربه محیط اجتماعی، رشد خلاقیت‌ها و مهارت‌های ارتباطی و مفاهیم اجتماعی و… از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در تقویم آموزشی فرهنگسرای تخصصی کودک است. دوره‌های ویژه‌ای همچون دوره‌های تخصصی روانشناسی تربیتی، تغذیه و فرزندپروری نیز برای مادران و کودکان برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای کودک حضرت ولی عصر (عج) در دو گروه سنی ۴ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۰ سال در محل میرداماد، خیابان صبای شمالی، اول کوی مهران دایر است.