عملیاتی شدن پروژه های راهسازی استان هرمزگان

استاندار هرمزگان با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های و امکانات معطل دولتی در سطح استان گفت: 20 پروژه راهسازی هرمزگان با استفاده از تجهیزات راهسازی معطل دستگاه‌های دولتی عملیاتی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با هیئت رئیسه مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان گفت: با کمک و همراهی گروه‌های جهادی می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کرد.

مهندس دوستی در حمایت از موضوع ساماندهی گروه های جهادی و ارتقاء کارایی این مجموعه بزرگ مردمی گفت: آمادگی لازم در حوزه تخصیص زمین یا واگذاری ساختمان دولتی معطل وجود دارد تا شاهد سرعت بخشی و گسترش فعالیت گروه های جهادی باشیم.
استاندار هرمزگان بااشاره به سیاست‌ جهادی دولت در فعال کردن ظرفیت‌ها و امکانات معطل دولتی افزود: در استان نیز در بخش تجهیزات و ادوات راهسازی و تجهیزات بیمارستان صحرایی استانداری اقدامات خوبی صورت گرفت و این امکانات به منظور خدمات رسانی موثرتر به مردم وارد چرخه بهره وری شده‌اند.
نماینده عالی دولت در هرمزگان در همین راستا ادامه داد: ظرفیت معطل مانده تجهیزات و ادوات راهسازی دولتی بعد از مدیریت تعمیراتی و نوسازی از مهرماه جاری در مسیر خدمت رسانی قرارگرفته و بخشی در بستک فعال شده و بخشی نیز برای عملیاتی شدن ۲۰ پروژه راهسازی در مناطق محروم استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
مهندس دوستی با تاکید بر حمایت از گروه های جهادی استان اظهارداشت: برای تکمیل پروژه‌ها و خدمات رسانی به مردم، همراهی و کمک گروه‌های جهادی ظرفیت بزرگی است که بخشداران و دهیاران با همکاری و تعامل مناسب می‌توانند بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کنند.
گفتنی است در این جلسه اعضای مجمع جهادگران استان به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه بهبود عملکرد و کارایی گروه‌های جهادی، ساماندهی و نظم بخشی به فعالیت‌ها، بهره بردن از امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقا سطح خدمات رسانی و برگزاری جلسات مستمر مجمع، پرداختند.