عملیاتی‌شدن دستورالعمل حوزه‌بندی شهرسازی منطقه ۳ تبریز

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از عملیاتی شدن دستورالعمل حوزه بندی واحد شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۳ خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد عزتی با اعلام این خبر افزود: در راستای حذف بروکراسی اداری و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و صرفه جویی در زمان، ساختار و نحوه ارائه خدمات شهرسازی در مناطق، مورد بازبینی اساسی قرار گرفت و دستورالعمل اجرایی آن تهیه و به شهرداری منطقه ۳ به عنوان پایلوت اجرای این طرح ابلاغ شد.
وی افزود: ابلاغ این طرح، با پشتیبانی و اهتمام کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری در منطقه عملیاتی شده و اکنون ارائه خدمات در سه حوزه و واحد صدور پروانه انجام می‌گیرد.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز تصریح کرد: در حال حاضر ارائه خدمات صدور پروانه در سطح منطقه ۳، از ثبت درخواست تا صدور گواهی در واحد پروانه انجام می‌شود و فرآیند پاسخگویی به سایر درخواست های مراجعان نیز از ثبت درخواست تا صدور گواهی به نسبت حوزه عملیاتی آن، داخل تقسیم بندی فضایی ایجاد شده به نسبت حوزه بندی در منطقه انجام می‌شود. همچنین برابر بازدیدهای میدانی صورت گرفته از منطقه، عملیاتی شدن این طرح به افزایش رضایتمندی ارباب رجوع منجر شده است.
عزتی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی های لازم، در سایر مناطق کلانشهر تبریز نیز طرح حوزه بندی را عملیاتی کرده و گامی بزرگ در راستای تکریم ارباب رجوع برداریم.