معاون استاندار ایلام:

عملکرد مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام قابل تقدیر است.

معاون استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: عملکرد مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام قابل تقدیر است / تشکیل ایران قوی با اهتمام نوجوانان میسر خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: نوجوانان آینده سازان کشور هستند و با توجه استعداد و توانایی بالای این قشر نقش موثری در رشد و پیشرفت کشور دارند.
وی ادامه داد: تشکیل ایران قوی با اهتمام نوجوانان میسر خواهد شد و این قشر می توانند کشور را در همه حوزه ها ارتقا دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز با قدردانی از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و کارکنان این مجموعه، گفت: جای امیدواری است که استعدادهای بسیار خوبی در استان هستند و در بخش های مختلف افتخار آفرینی می کنند.
حسنی تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان در شکوفایی استعداد و توانمندی‌های این قشر نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.
وی اضافه کرد: مجوز جذب نیروی انسانی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با جدیت پیگیری می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام از طریق هنر، گفت: دشمنان در قالب هنر که بیشترین جذابیت را دارد و اثر گذار است قصد ضربه زدن به کشور را دارد که همواره با استفاده از فضای تبلیغاتی و رسانه های خود تلاش های داخل کشور را را تحت الشعاع قرار می دهد‌.
حسنی گفت: دشمن و جبهه استکبار می خواهد هنر در خدمت پیشرفت و امنیت کشور نباشد و همواره تلاش دارد که از این طریق نوجوانان و جوانان را جذب کند‌.
وی بیان داشت: قشر نوجوان چنانچه فتنه دشمن را که قصد ضربه زدن به نظام را دارد بشناسد می تواند در تقابل با آنان پیروز شود.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت توجه ویژه نوجوانان به این بیانیه،گفت: رهبر در این بیانیه مسیر آینده کشور بخوبی ترسیم کرده که ضرورت دارد نوجوانان از این بیانیه برای پیشرفت و ارتقا خود استفاده کنند.