عرض ارادت تبریز به ساحت قدسی «ماه خراسان»

مردم تبریز همزمان با خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام، به ساحت قدسی «ماه خراسان» عرض ادب کردند.

به گزارش شهرداران، ویژه برنامه ماه خراسان که با حضور خادمین آستان مقدس رضوی، بازنشستگان مجموعه شهرداری تبریز و شهروندان متدین تبریزی همزمان با خجسته زادروز ضامن آهو (ع) برگزار شده بود با اجرا برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی در پاسداشت میلاد امام هشتم، شمس الشموس (ع) همراه بود.

در آغازین لحظات برنامه، خادمین آستان قدس رضوی، پرچم متبرک ضریح امام رئوف را با ادعیه ویژه خادمان و با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع)، وارد سالن مصلای اعظم امام خمینی(ره) کردند که با قیام، ادای احترام و اشک شوق شرکت کنندگان در ویژه برنامه ماه خراسان همراه شد و با تکرار صلوات خاصه ایشان، حال و هوایی آکنده از معنویت به مصلی اعظم تبریز بخشید.

در این برنامه گروه تواشیح بین المللی نوجوانان نور با اجرا قطعه سرود، به مقام حضرت امام رضا علیه السلام ادای احترام کردند.

همچنین در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین فقیه رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان در سخنانی، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام،در خصوص سجایای اخلاقی حضرت ثامن الائمه برای حضار سخنرانی کرد.

سردار ‌شاکری، مدیر کانون های خدمت رضوی استان نیز در این برنامه با اشاره به نعمت برخورداری حضور حضرت امام رضا(ع) در ایران خاطرنشان کرد: نسیم حیات مردم ما به واسطه حضور پرشور امام رضا علیه السلام بر رونق روزگار ما افزوده است.

همچنین، حاج ابوالفضل مصطفایی نیز با اجرای مولودی خوانی در مدح و ستایش حضرت امام رضا(ع) حلاوت و جلوه ای ویژه به مراسم داد.

ویژه برنامه ماه خراسان با حضور گسترده شهروندان متدین تبریزی، بازنشستگان مجموعه شهرداری تبریز و خادمان تبریزی حرم مطهر امام هشتم حضرت رضا(ع)، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی کانون خدمت رضوی استان در روز میلاد مسعود ماه خراسان، در محل مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.