طرح جمع‌آوری ماهی‌های قرمز و سبزه عید نوروز در اردبیل اجرا می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اردبیل از برپایی ۱۱ ایستگاه جمع‌آوری ماهی‌های قرمز و سبزه عید نوروز در سطح شهر اردبیل خبر داد.
به گزارش شهرداران، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، مهدی صفری با اشاره به ایجاد ۱۱ ایستگاه جمع‌آوری ماهی‌های قرمز و سبزه عید نوروز در ۱۳ فروردین روز طبیعت، اظهار کرد: همشهریان اردبیلی می‌توانند جهت تحویل ماهی قرمز و سبزه عید نوروز، به ایستگاه‌های پیش بینی شده در سطح شهر مراجعه کنند.
وی با بیان این‌که ماهی‌های قرمز موجب انتقال آلودگی و ویروس به انسان شده و آسیب‌های جدی به چرخه طبیعت وارد می‌کنند، افزود: شهرداری اردبیل در روز ۱۳ فروردین به جهت پاکیزگی و حفظ محیط زیست شهری، ۱۱ ایستگاه را جهت جمع‌آوری ماهی‌های قرمز و سبزه عید نوروز در نظر گرفته است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اردبیل ادامه داد: این ایستگاه‌ها در حوزه منطقه یک شهرداری، در پل هفت چشمه و مقابل بیمارستان علوی؛ در حوره منطقه ۲ شهرداری، خروجی میدان ایثار؛ و در حوزه منطقه ۳ شهرداری، مقابل بیمارستان قائم و خروجی شهر به سمت جاده سرعین دایر خواهد بود.
صفری اضافه کرد: همچنین ایستگاه‌های جمع آوری در حوزه منطقه ۴ شهرداری، در مقابل مسکن‌مهر میراشرف، باغ‌جیرال‌گلمغان و روبه‌روی آرامستان بهشت زهرا(س) ؛ در حوزه منطقه ۵ شهرداری، میدان فاطمیون به سمت آستارا و خروجی شهر به سمت جاده مغان مستقر خواهد شد.
وی گفت: به پاس قدردانی، در ایستگاه‌های فوق بسته‌های فرهنگی نیز توزیع خواهد شد.