شهردار یزد:

طرح‌های مرتبط با “یزد حسینیه ایران” ساختارمند باشند

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به لزوم ساختارمند بودن طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با "یزد حسینیه ایران"، گفت: این طرح‌ها باید در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و تصویب شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – ابوالقاسم محی الدینی پیش از ظهر روز شنبه ۱۴ آبان در نشست کمیته یزد حسینیه ایران که در دفتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بحث حسینیه ایران موضوعی است که تمام بخش ها را درگیر می کند و طرح های آن باید در شورای فرهنگ عمومی به تصویب برسد.

شهردار یزد تصریح کرد: به این صورت تمامی برنامه‌هایی که با موضوع یزد حسینیه ایران برگزار می شود ساختارمند شده و علاوه بر اینکه به صورت هماهنگ در میان تمامی ادارات انجام می شود، زمینه ماندگاری آن هم به وجود می آید.

وی تصریح کرد: بخشی از این برنامه‌ها مربوط به شهرداری و شورای اسلامی شهر است که با هماهنگی میان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر این برنامه ها اجرایی می شود.

محی الدینی با تاکید بر اینکه برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شهرداری یزد در حال تدوین و بسته شدن است، گفت: طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرای مرتبط با شهرداری در بحث حسینیه ایران هم بررسی و در صورت اجرایی بودن تصویب می‌شود تا در برنامه‌های سال آینده لحاظ شود.​​​​​​​