مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مطرح کرد:

ضرورت جذب مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان بر ضرورت جذب مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی این سازمان تأکید کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود حیدری با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم برای شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: جذب مشارکت‌کننده برای اجرای طرح‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی از اهداف سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به شمار می‌رود.

او با بیان این که تمامی طرح‌ها و پروژه‌های سازمان‌ها و مناطق شهری که مرتبط با موضوع فعالیت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها است، برای سازمان ارسال می‌شود، افزود: این طرح‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجرایی آن‌ها را بررسی و از طریق فراخوان نسبت به شناسایی و جذب سرمایه‌گذار مرتبط با موضوع اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در تکمیل طرح‌های عمرانی تأکید کرد: بخش خصوصی با امکانات و سرمایه‌های انسانی و مالی نقش مؤثری در اجرای طرح‌های عمرانی دارد.

او با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان سرمایه‌گذاری منحصر به موضوعات عمرانی و قراردادهای ساختمانی نیست، خاطرنشان کرد: افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند مرتبط با تخصص خود سازمان را همراهی و در اجرای طرح‌های مشارکتی شهرداری مشارکت کنند.

حیدری با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: امیدواریم در اصفهان شاهد اجرای طرح‌های بیشتری در حوزه سرمایه‌گذاری باشیم.