رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد گفت:

شهروندان نسبت به مسائل شهری احساس مسئولیت دارند

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهروندان نسبت به مسائل شهری احساس مسئولیت دارند و باید اطلاع رسانی به موقع داشته باشند تا شهرداری به موضوعات رسیدگی کند.

به گزارش شهرداران، “سید ابراهیم علیزاده” امروز ١٢ اردیبهشت ماه در ارتباط مستقیم تلفنی با شهروندان در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار کرد: امروز در این اداره هستیم تا از این طریق بتوانیم با شهروندان ارتباط تلفنی داشته باشیم.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره تماس های فراوان در حوزه عمران، ادامه داد: پیام ها به دو بخش تقسیم می شود؛ بخش اول تشکر از فعالیت‌های عمرانی انجام شده بود و تلاش در تردد و روان‌سازی ترافیک و بخش دوم گله مندی از احداث برخی پل ها بود که موجب ایجاد ترافیک شده بود که این موضوع برای ارزیابی به همکاران منعکس خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: شهروندان نسبت به مسائل شهری مسئولیت دارند و باید اطلاع رسانی به موقع داشته باشند تا شهرداری به موضوعات رسیدگی کند.

وی درخصوص اقدامات حوزه منابع انسانی شهرداری گفت: هدف اصلی حفظ تکریم همکاران است زیرا منابع انسانی بالاترین سرمایه‌های هر سازمان هستند؛ ورود شورا به فضای اجرا ممکن نیست اما جلسات مشترکی با شهردار، معاونان و مدیران شهری داشته‌ایم و اعلام کردیم تمام قد درکنار آنان هستیم و لوایحی در خصوص بهتر شدن مسائل رفاهی و خدماتی کارمندان شهرداری ارائه شده است.