شهرستان کوهرنگ با مشکل جدی اینترنت روبه روست

روستای سیف آباد الهیاری، حیدرآباد و دم تنگ سه روستای متصل بهم در بخش دوآب صمامی هستند که نه تنها مشکل اینترنت دارند، بلکه مدت‌هاست در طول سال خانواده‌ها با قطعی مکرر شبکه های تلویزیون نیز روبرو هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها؛ سومین جلسه بررسی مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت روستاهای چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مخابرات منطقه استان، رئیس شورای اسلامی استان و چند نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاها تشکیل شد.

در این جلسه خداداد طهماسبی رئیس شورای اسلامی روستای سیف آباد الهیاری از توابع بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ در جلسه سوم بررسی مشکلات مربوط به اینترنت و مخابرات این شورا که با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به همت شورای اسلامی استان تشکیل شد با اشاره به مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت در این روستا گفت ما در عصر ارتباطات هستیم و این زیبنده اسلام و مسلمین نبوده که شهرستانی که مردم آن از ضعیف‌ترین هستند از اسباب ارتباطات محروم باشند.

وی افزود روستای سیف آباد الهیاری، حیدرآباد و دم تنگ سه روستای متصل بهم در بخش دوآب صمامی می‌باشند که نه تنها مشکل اینترنت دارند، بلکه مدت‌هاست در طول سال خانواده‌ها با قطعی مکرر شبکه‌های تلویزیون نیز روبرو هستند. از مسئولان خواستاریم با توجه به نیاز ضروری به تلفن‌همراه و اینترنت که تمام کارهای قضایی، بانکی و… الکترونیکی شده و از طریق آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود و و خرابی گیرنده‌های تلویزیونی نیز بررسی و رفع شود.