ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در قالب طرح نهضت ملی مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام – سعید هُژبری در جلسه بررسی مشکلات و مسائل مرتبط با تامین مسکن محرومین اظهار کرد: هزار و ۳۹ متقاضی مسکن محرومین در شهرهای استان ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۸۴ متقاضی از این تعداد در شهر ایلام و مابقی در سایر شهرهای استان هستند.
وی با بیان اینکه تهیه زمین مسکن محرومین در شهرها بر عهده راه و شهرسازی و اقدامات ساخت آن بر عهده کمیته امداد است، ادامه داد: زمین‌هایی که در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد باید متناسب با عرصه و اعیان مورد نیاز این اداره باشد.
معاون استاندار ایلام با اشاره به مشکلات موجود در تامین زمین مورد نیاز اقدام ملی مسکن در برخی از شهرستان‌ها، تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای تأمین زمین مورد نیاز اقدام ملی مسکن متناسب با نیاز شهرستان‌ها برنامه جامعی را تدوین کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام – در این نشست تعداد و متقاضیان مسکن محرومین و ظرفیت‌های موجود در تمام نقاط استان بررسی و برای رفع مشکلات موجود تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.