معاون اقتصادی استانداری ایلام:

‌‌رونق و افزایش اشتغال جزو برنامه های اولویت دار ستاد تسهیل ایلام است

معاون اقتصادی استانداری ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید: ‌‌رونق و افزایش اشتغال جزو برنامه های اولویت دار ستاد تسهیل است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، با حضور رؤسای بانک های عامل، مدیران کل مربوطه و جمعی از صاحبان واحد‌های تولیدی در استانداری ایلام برگزار شد.
دکتر شهریار عباسی در این نشست با بیان اینکه رونق و افزایش اشتغال جزو برنامه های اولویت دار ستاد تسهیل است، گفت: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است.
وی اظهار کرد: جلسات ستاد تسهیل با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.
عباسی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان با ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.
در این جلسه صاحبان واحد تولیدی با حضور مدیران اجرایی مربوطه هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد.
در ادامه پیگیری و حل موانع و مشکلات طرح گلخانه بخش صالح آباد، مجتمع گردشگری الیمایس، واحد تولیدی سیم و کابل،کشتارگاه صنعتی پرچین پر آبدانان و طرح تولید قارچ ملکشاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.