فرماندار بردسکن اعلام کرد:

روستای کاسف می تواند به یکی از روستاهای هدف گردشگری شهرستان بردسکن تبدیل شود

فرماندار بردسکن در نشست با اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای کاسف از توابع بخش مرکزی این شهرستان که معاونت عمرانی فرماندار ، بخشدار مرکزی بردسکن نیز حضور داشتند،با توجه به ظرفیت و پتانسیل روستای کاسف گفت: این روستا می تواند به یکی از روستاهای هدف گردشگری شهرستان تبدیل شود.

دکتر علی دهقان زاده از اعضای شورا و دهیار خواست با هم اندیشی نخبگان روستا در قالب یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به وجود جنگل و شرایط آب و هوایی و آبگرم این روستا را به یک نقطه گردشگری تبدیل کنند. وی به برنامه ده گردشگری خود و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی هفته گذشته خود به این روستا اشاره کرد و گفت: در دیدار چهره به چهره مدیران با مردم مقرر شد تمامی مطالبات مردم روستا از جمله طرح ساماندهی گلزار شهدا ، تعیین تکلیف بند خاکی در بالا دست روستا ، تامین لوله و اتصالات برای اجرای شبکه آبرسانی و روشنایی معابر روستا ظرف ۶ ماه آینده توسط دستگاههای اجرا شود که خوشبختانه مدیریت برق و آبفای شهرستان دو درخواست مردم و اعضای شورای این روستا را اجرایی کردند. فرماندار بردسکن در تماس تلفنی با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن بر تسریع احداث بندخاکی در بالا دست روستای کاسف تاکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت منابع زیرزمینی ضرورت دارد برای ذخیره سازی آب این مهم احداث شود در غیر این صورت نگران روستای کاسف خواهم بود که می طلبد اولویت اداره منابع طبیعی در حوزه اجرای پروژه های آبخیزداری روستای کاسف باشد. وی از دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کاسف خواست پی گیر مطالبات روستای کاسف باشند و هر کجا که نیاز است تا از طریق فرمانداری و بخشداری نیز پی گیری شود.

مهندس حمید رضا اقبالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن در تماس تلفنی با فرماندار از پی گیری های شخص دکتر دهقان زاده فرماندار و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای کاسف در بحث تعیین تکلیف بند خاکی این روستا گفت: امسال از محل سفر هیات دولت به خراسان رضوی ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های آبخیزداری استان مصوب شده است که سهم شهرستان بردسکن ۱۲ میلیارد تومان است. وی بیان کرد: در حال حاضر ۸ پروژه آبخیزداری شهرستان بردسکن طرح مطالعاتی آن انجام شده است که امیداست با تخصیص این اعتبار بتوانیم بخشی از این پروژه ها از جمله بند خاکی روستای کاسف را اجرا کنیم. در این نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی و دهیارروستای کاسف ضمن بیان مشکلات و اقدامات انجام شده از اهتمام جدی دکتر دهقان زاده فرماندار بردسکن در رفع مشکلات این روستا تقدیر کردند.