برنامه‌های روز آتش‌نشانی و ایمنی در تبریز

روز آتش‌نشانی و ایمنی در تبریز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای برنامه‌های روز آتش نشانی خبر داد. ‌به گزارش شهریار،  آتش پاد علیرضا زبردست در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های روز آتش نشانی در مهرماه سال‌جاری از همکاری […]

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای برنامه‌های روز آتش نشانی خبر داد.

‌به گزارش شهریار،  آتش پاد علیرضا زبردست در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های روز آتش نشانی در مهرماه سال‌جاری از همکاری و تلاش شبانه‌روزی شهرداری منطقه ۹ تبریز برای تکمیل و افتتاح ساختمان ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی تبریز قدردانی کرد.

وی با اشاره به ایثار و از جان گذشتگی آتش نشانان در انجام ماموریت‌های مهم، تقدیر از خانواده آتش نشانان را یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده برای هفتم مهرماه اعلام کرد و افزود: آتش نشانان با بهره مندی از پشتوانه خانواده‌های خود همواره الگوی مردم بوده‌اند و این مجموعه در برنامه‌های امسال تقدیر از خانواده آتش‌نشانان را در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اعطای درجه آتش نشانان و رونمایی از پوستر سیزدهمین المپیاد ملی آتش نشانان کشور که روزهای ۱۶ تا ۱۹ مهرماه به میزبانی تبریز برگزار می شودرا  از دیگر برنامه‌های روز ملی آتش‌نشانی عنوان کرد.

زبردست از حمایت‌های بی‌دریغ شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر در خرید تجهیزات و امکانات انفرادی، غواصی و ماشین آلات مربوطه قدردانی کرد و از توجه ویژه شهردار تبریز به وضعیت جسمانی و حیاتی آتش‌نشان صالح امانی که سال گذشته در حین انجام ماموریت دچار سانحه شده بود، سپاسگزاری کرد.

لازم به ذکر است روز ۷ مهر ۱۳۵۹ دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش‌نشانان منطقه و شهرهای‌ اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می‌کنند که منجر به شهادت بسیاری از آتش‌نشانان می‌شود. به همین مناسبت روز ۷ مهرماه در جمهوری اسلامی ایران به نام روز آتش‌نشانی نام گذاری شده است.