راه‌اندازی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوسرانی همزمان با سرد شدن هوا

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از راه‌اندازی سیستم گرمایشی تمامی ناوگان اتوبوسرانی همزمان با سرد شدن هوا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “علی‌اصغر نیشابوری” دراین خصوص گفت: همزمان با کاهش هوای دما و آغاز فصل سرما سازمان اتوبوسرانی مشهد، تدابیر لازم را برای رفع مشکلات سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها اندیشیده و اقدام به بازبینی و رفع نقص فنی آن‌ها کرده است.

وی افزود: در همین راستا رفع نقص فنی، بازبینی سیستم‌های گرمایشی ، سیستم روشنایی ، سیستم پنوماتیک ، لاستیک و ترمز و سیستم سوخت‌رسانی دراین طرح مدنظر قرار گرفته و اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: اجرای طرح بازبینی و رفع نقص فنی ناوگان در مرکز نگهداری، تعمیرات و پژوهش‌های فنی سازمان اتوبوسرانی از اواخر شهریورماه امسال و با رفع نقص سیستم گرمایشی ناوگان آغاز شد.

نیشابوری ادامه داد : علاوه براین، رفع مشکل دودزایی از تمامی اتوبوس‌ها انجام‌ شده است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده دودزا بودن اتوبوس و هرگونه نقص فنی در شهر، شماره آن را از طریق سامانه پیام کوتاه این سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ اعلام یا موضوع را به سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رفع نقص انجام شود.