دیدار محمد کرمی فرماندار شهرستان درگز با معاون عمرانی وزیر کشور

حمد کرمی فرماندار شهرستان درگز به همراه حسن رزمیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهرداران شهرستان با مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای آسفالت معابر ، عمران شهری و همچنین تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداریها و دهیاریها دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان درگز:

کرمی دراین دیدار مسائل مختلف در حوزه های عمرانی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان درگز و راهکارهای افزایش منابع درآمدی و همچنین موضوعاتی از جمله تامین اعتبار پروژها و فعالیتهای در دست اقدام شهرداریها و برنامه های زیربنایی و زیرساختی و ماشین آلات مورد نیازشهرداری و دهیاریها را مطرح و مطالبات را ارئه کرد.
معاون عمرانی وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن بررسی مسائل مطرح شده قول مساعدت و تامین تجهیزات و ماشین آلات و قیر را داد. معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر توسعه زیر ساختی شهرداری گفت ؛ توسعه پایدار در کشور ، نیازمند توزیع عادلانه خدمات در شهرها است و باعث عدالت محوری می شود . مهدی جمالی نژاد در پایان افزود : درخواست فرماندار درگز جهت شهرها و روستاهای شهرستان درگز بررسی می شود و مساعدت لازم جهت تخصیص و تامین ماشین الات و زیر ساخت شهرداریها و دهیاریها انجام خواهد شد.