دیدار فرماندار مه ولات با فرماندهی انتظامی شهرستان

صبح روز شنبه بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، مجتبی علی نژاد فرماندار شهرستان به همراه اعضای شورای تأمین با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان با فرمانده و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مه ولات ، در این دیدار   علی نژاد فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت، وجود امنیت را یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور دانست.
رئیس شورای تامین شهرستان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی در برقراری نظم و امنیت  بیان داشت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های عزیزان فراجا برکسی پوشیده نیست. نیروی انتظامی مظهر نظم و انضباط اجتماعی در جامعه و حافظ جان و مال مردم است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.
در ادامه سرهنگ  ذوالفقاری فرمانده انتظامی شهرستان نیز اظهار داشت: سبزپوشان نیروی انتظامی با تمام توان در راستای حفظ نظم و امنیت در شهرستان بصورت شبانه روزی تلاش می کنند و بطور قطع به هیچ فرد یا گروهی اجازه نخواهند داد تا امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره بیاندازد.