دیدار شهردار جدید شهرکرد با مدیرکل سازمان بازرسی استان

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در اولین روز کاری خود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با مدیرکل سازمان بازرسی استان دیدار و گفت وگو کردند.

مصطفی حیدری در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی استان اظهارداشت: شهردار جدید شهرکرد یکی از جوان‌ترین شهرداران این شهر است اما سابقه بالایی در شهرداری دارد و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کرد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری با همکاری همدیگر و کمک و تعامل سایر مسئولان زیرساخت‌های لازم را برای رفع مشکلات و توسعه شهر آماده خواهد کرد.

ماشاالله ایزدی عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه بیان کرد: انتظار داریم با حضور شهردار جدید مشکلات در کارگروه‌های تخصصی بررسی و در راستای رفع آن‌ها تدابیر لازم اتخاذ شود.

فاطمه بیگی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه خاطرنشان کرد: اعضای شورای ششم در صحت و سلامت مشغول به خدمت هستند اما متاسفانه انتشار برخی شایعات توسط برخی عوامل موجب رنجش آن‌ها شده است که انتظار داریم اگر مشکلی وجود دارد سازمان بازرسی همان لحظه ورود کرد و با اعضای شورا صحبت کند و مشکلات رفع شود اما وجود این ضایعات اعضای شورا را اذیت می‌کند.

فرشاد چراغپور عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد در ادامه ضمن تشکر از زحمات سرپرست شهرداری و آرزوی موفقیت برای شهردار جدید تصریح کرد: انتظار داریم شهردار جدید به کمک شورای شهر کمر همت ببنددو در چارچوب قانون برای رفع مشکلات و توسعه شهر تلاش کند.

محمدحسین واحدیان شهردار جدید نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد شورای اسلامی شهرکرد افزود: تلاشمان این است که برای رضایت خداوند و رفاه مردم هر آنچه از دستمان بر می‌آید در طبق اخلاص گذاشته و انجام دهیم تا شاهد توسعه و پیشرفت شهر شهرکرد باشیم.

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد نیز گفت: در این مدت سازمان بازرسی برای رفع مشکلات شهرداری را همراهی کرده و شهرداری را جدا از خود ندانسته است.

علی احمدی مدیرکل سازمان بازرسی استان نیز در پایان با بیان اینکه مجموعه بازرسی متعلق به همه مدیران است و ما در کنار آن‌ها هستیم، گفت: نگاه ما نگاه مچگیرانه نیست بلکه نگاه ما یک نگاه پیشگیرانه است و قبل از این که اتفاقی رخ دهد نکات لازم به مدیران بیان می‌شود.

احمدی افزود: شهرداری و شورا باید حریم یکدیگر را حفظ کنند چراکه دخالت در امور یکدیگر افت برای شهر است بنابراین توسعه می‌شود در اجرای قوانین و مقررات همچون گذشته پیشگام بوده و خطوط قرمز رعایت شود.

مدیرکل سازمان بازرسی استان بیان کرد: کار شورا زمانی جواب می‌دهد که صفر تا صد آن برای رضای خدا باشد و خلأ‌های ایجاد شده را رفع کنند چراکه مردم به شما اعتماد کردند و سلیقه‌های شخصی را باید کنار بگذارید و برای رضای خداوند کار کنید.

احمدی خاطرنشان کرد: سرپرست شهرداری در این مدت با تمام همت و تعامل خوب امورات را پیگیری و میزان نارضایتی مردم کاهش یافته است.

در پایان از زحمات چند ماهه مهندس نجفی به عنوان سرپرست شهرداری شهرکرد تقدیر شد.