جمعی از اعضای شورای شهر سمنان در جلسه ای با سرپرست شرکت آب منطقه ای سمنان

دیدار سرپرست شرکت آب منطقه ای با جمعی از اعضای شورای شهر سمنان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان ؛ محسن عسکری در این نشست ضمن ارائه آخرین وضعیت منابع آبی استان گفت : منابع محدود آب یکی از مهمترین و با ارزش ترین نعمت های الهی و ثروت ملی است و امروزه با پیشرفت زندگی صنعتی و شهری و رشد جمیعت ، مصرف آب […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان ؛ محسن عسکری در این نشست ضمن ارائه آخرین وضعیت منابع آبی استان گفت : منابع محدود آب یکی از مهمترین و با ارزش ترین نعمت های الهی و ثروت ملی است و امروزه با پیشرفت زندگی صنعتی و شهری و رشد جمیعت ، مصرف آب به طور چشمگیری افزایش یافته است و با توجه به اینکه استان سمنان در ناحیه کویری واقع شده و از طرفی خشکسالی های پی در پی سبب تشدید مسائل و مشکلات مرتبط با آب استان گردیده است ، می طلبد با مشارکت همه دستگاه های متولی و مردم شریف استان در راستای مدیریت مصرف این مایع حیات بخش گام برداریم  .

سرپرست شرکت آب منطقه ای سمنان با تاکید به استفاده کشاورزان عزیز استان از روشهای نوین آبیاری و رعایت الگوی کشت ، اظهار داشت : مجموعه اقدامات باید به گونه ای باشد تا کشاورزان عزیز از آب موجود بهترین بازدهی و کشاورزی پرسودی را داشته باشند .

محسن عسکری افزود : آگاه سازی مردم در خصوص نوع کشت و شیوه های آبیاری نوین از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی می تواند در کاهش مصرف آب تاثیر بسزایی داشته باشد .

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری خبرگان ، خبرنگاران روزنامه های استانی و کشوری ، خبرگزاری ها و صدا و سیما در راستای آگاه سازی آحاد مردم نسبت به وضعیت منابع آبی و مدیریت صحیح مصرف ، بتوانیم اندکی از چالش های پیش روی حوزه آب را مرتفع نمائیم .

شایان ذکر است در ابتدای این نشست هر کدام از اعضای حاضر در جلسه شورای شهر سمنان ، پیشنهادات ، مشکلات و درخواست های خود را در امور مرتبط با فعالیت های شرکت آب منطقه ای سمنان ارائه کردند .

دیدار سرپرست شرکت آب منطقه ای با جمعی از اعضای شورای شهر سمنان